niedziela, 15 maja 2011

Oda do skarbu Sasuke

Przepraszam, ale jakoś nie miałam chęci do pisania. Trochę się wydarzyło w życiu i takie tam.. Musicie jeszcze trochę poczekać. Nabrałam ponownej chęci do pisania, ale Maj to miesiąc pełen sprawdzianów :/ Jak skończy się ta walka o oceny, to wrócę :)
Póki, co... mogę dodać tandetny wierszyk, któy "miał być" śmieszny...

"Oda do skarbu Sasuke"


Bez serca, bez ducha.
Ktoś mi bezczelnie w szyję chucha!
I mimo wielkiego rygoru,
Sasuke! Dodaj mi wigoru!
Niech wzniosę się nad polankę
Jak twój ptaszek nad rankiem.
W rajski otwór twego bytu,
Będę pukał do odbytu,
Oczekując w nadziei przyjemności
I wyłapując twój głos w ciemności.


Zawiodłem się niesłychanie.
To dopiero jest w cierpieniu konanie!
Twój odbyt jest niczym kraina Mordoru,
Pełno w niej siarkowodoru.
Brakuje tylko tutaj,
(tylko uważnie mnie słuchaj)
Drużyny Władcy Pierścienia,
Która czeka na cud zbawienia.




Mój ty Hadesie!
Co królujesz na sedesie!
Łazienkę mi zajmujesz
I psychikę mą rujnujesz.
Nie zachowuj się jak Madox,
Bo to przecież jest paradoks!
Jeszcze tego mi brakuje
(i wcale tego nie żałuję)
Żebyś występował na golasa,
Co po łące sobie hasa.
Dość mam już kocyków pony,
Z chęcią przerobiłbym je na opony.
Mimo, że niektórzy mają z tym opory,
Wszystko załatwię! Zagonię ich do obory!


Wyłaź z łazienki!
Nie udawaj mi Panienki!
Mój ty Hitlerku!
Ups, przepraszam! Miało być ratlerku!
Twoja władza jest ogromna,
Choć postura bardzo skromna.
 Puknąłeś niejednego Żyda,
Myśląc, się nie wyda.
Teraz widzę na własne oczy,
Ile przeleciałeś ludzkich kroczy.
Teraz twój ptaszek na ziemi się toczy
Jeszcze ktoś cie proces wytoczy,
Za niespełnienie wymagań
Mimo wielu przeciwnością losu zmagań.

5 komentarzy:

  1. Nie "miał być", tylko JEST śmieszny! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no, śmieszne tototo xDDDD
    Cieszę się, że chęci wróciły i z wytęsknieniem czekam na dalszą część. Samych piątek życzę.
    Pozdrówka^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe (rechocze)
    Rozwaliłaś mnie tą odą, a jak jeszcze przypomniałam sobie jak się recytuje, to leżałam... ;D
    Cieszę się, że wróciłaś :D czekam na nową notę i samych piąteczek życzę :D
    Pozdrawiam,
    kauru

    OdpowiedzUsuń
  4. ... zaista ta Oda . XD
    a co to opisu ... znam taka jedna fajan piosenke .. ale nie wiem czy ci o to chodzilo . : http://www.youtube.com/watch?v=Zcps2fJKuAI&feature=player_embedded#at=49
    Mi sie strasznie podoba . : D
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Moimi zdaniem jest naprawdę fajna ta oda do sasuke :)Nie martw sie, nadrabiaj co masz do nadrobienia i walcz o oceny ( mnie to tez nęka ... :/ ) trzyma w kciuki za to aby wszystko poszło dobrze :) a i mam pytanie czemu nie mogę nic skomentować na :http://milosc-jak-pozytywka-narusasu.blog.onet.pl/Zludna-iluzja-XIII,2,ID427564935,DA2011-05-19,n.
    Jak nie mogę tam to powiem to tu : mi sie podoba i dziękuję Bogu za to że cos wstawiłaś ( te cos było naprawdę świetne ) i chciałam powiedzieć że nie zapomniałam o nim i jestem zainteresowana tą "misja na marsa" jeśli dobrze pamiętam :D
    Ri-chan

    OdpowiedzUsuń